کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316334 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا سیستم عامل iOS تغییر نام می دهد؟

به گزارش سافت گذر، کنفرانس WWDC سال 2020 اپل از هفته آینده به صورت آنلاین شروع خواهد شد و انتظار می رود در این رویداد از چهاردهمین ورژن سیستم عامل iOS رونمایی به عمل آید. در این میان، یکی از افراد سرشناس مدعی شده که در این مراسم نام iOS تغییر خواهد کرد.

اپل iOS iPhoneOS iPadOS watchOS

Jon Posser می گوید که اپل می خواهد از این پس از عبارت iPhoneOS بهره ببرد. لازم به ذکر است که پیش از سال 2010، پلتفرم iOS با نام iPhoneOS شناخته می شد.

البته iOS تنها سیستم عامل گوشی های اپل نیست چرا که در آیپاد تاچ نیز از آن استفاده می شود. حتی تا قبل از سال 2018 و زمانی که iPadOS معرفی نشده بود، این پلتفرم در تبلت های ساخت این شرکت نیز به کار می رفت.

هنوز مشخص نیست چرا اپل می خواهد از همان اسم قدیمی iPhoneOS استفاده کند اما می توانیم حدس بزنیم که این شرکت قصد دارد اسامی سیستم عامل محصولاتش را یکپارچه تر نماید. این در حالی است که برای مک بوک ها، آیپدها، اپل واچ ها و اپل تی وی ها، به ترتیب از اسامی macOS، iPadOS، watchOS و tvOS به عنوان سیستم عامل استفاده می شود.

صرف نظر از اینکه اپل چه تصمیمی برای iOS اتخاذ خواهد کرد، باید اشاره کنیم که چهاردهمین ورژن این پلتفرم قرار نیست امکانات تازه ای داشته باشد بلکه کمپانی آمریکایی می خواهد تمرکز خود را روی کیفیت، افزایش سرعت و بهبود عملکرد بگذارد. البته این به معنای هیچ قابلیت تازه ای نیست چرا که انتظار می رود در iOS 14 دستیار هوشمند اپل به صورت آفلاین استفاده و به آن مترجم همگام سازی شده اضافه گردد. ضمن اینکه دو اپلیکیشن مخصوص بررسی وضعیت جسمانی و واقعیت افزوده نیز عرضه خواهد شد.

در ادامه یادآور می شویم، پس از اینکه نسخه آزمایشی iOS 14 در ماه جاری میلادی عرضه شد، در فصل پاییز و همزمان با گوشی های سری آیفون 12 معرفی می شود.

در کنار iOS، اپل می خواهد از محصولات جدیدش یعنی آی مک، ایرپادز استودیو و ایرتگ رونمایی و اعلام کند که می خواهد از تراشه های ARM در رایانه هایش بهره ببرد. ضمناً، از آن جایی که WWDC بیشتر به سیستم های نرم افزاری می پردازد، شاید در مراسم سال 2020 شاهد رونمایی از watchOS 7 و iPadOS 14 نیز باشیم.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47130 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/01 تعداد مشاهده: 2373
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر